Salame Toscano våren 2010 del 1


Jag ska föröka att göra Salame Toscana under våren. Förhoppningsvis kommer den att bli klar under sommaren. Jag har använt precis samma recept den här gången som jag gjorde förra gången. Enda skillnaden är att jag har stoppat och bundit korven lite annorlunda.

3 reaktioner på ”Salame Toscano våren 2010 del 1

  1. Nötfjälster alltså, min erfarenhet, som inte alls är stor när det gäller korv, säger att dom blir lite tjocka. Ska dock prova detta nästa gång. Däremot undrar jag om 6% fett räcker?

  2. Ping: Salame Toscano våren 2010 del 2 « Coppa rules

Kommentera

